Alternatívy k Autotask Workplace pre Windows, Linux, Android, Iphone a podobne. Filtrovanie podľa licencie a prezri len free alebo open source alternatívne programy. Tento zoznam obsahuje 15 programov podobných ako Autotask Workplace.
Ukladajte svoje súkromné obrázky, dokumenty, kalendár a kontakty na svoj vlastný server v domácnosti, prenajaté VPS alebo používajte jeden z verejných poskytovateľov vlastných kariet.
DirSync Pro je malý, ale výkonný nástroj na synchronizáciu súborov a priečinkov. DirSync Pro sa môže použiť na synchronizáciu obsahu jednej alebo viacerých zložiek rekurzívne. Použite program DirSync Pro na jednoduchú synchronizáciu súborov z vášho stolového PC s USB-stickom.
HRCloud2 - plne funkčná domáca jednotka Cloud a osobný asistent, ktorý umožňuje používateľom vytvárať a spravovať používateľské kontá pre priateľov a rodinu, pristupovať k súborom odkiaľkoľvek, konvertovať obrázky, médiá, dokumenty, prezentačné súbory, 3D modely a archívy do iných formátov.
Teknik sa venuje pokroku v oblasti technológií a myšlienok a poskytujeme tieto služby, ktoré pomáhajú tým, ktorí sa pokúšajú inovovať.
Systém open source a systém riadenia projektov s vynikajúcou správou dokumentov.
Správa súborov typu Dropbox, ktorá vám umožní spravovať vaše dáta kdekoľvek sa nachádzajú: FTP • SFTP • WebDAV • Git • S3 • Minio • Dropbox • Disk Google
Funkcie
#### VYŽADUJE SYNOLÓGU NAS ####
Spoločnosť Synology ponúka cenovo výhodné, vysokokapacitné, ale absolútne súkromné cloudové riešenie, ktoré vám pomôže synchronizovať súbory medzi všetkými zariadeniami.
CLOUD & amp; SÚBOR SYNC
Livedrive vytvára technológiu, ktorá spôsobí revolúciu v spôsobe, akým ľudia ukladajú a sprístupňujú svoje súbory, fotografie, hudbu, videá a ďalší digitálny obsah.
Gladinet Cloud Desktop pripojí úložisko cloud do miestneho počítača. Ide o jednoduchú desktopovú aplikáciu.
SOS Online Backup je ocenené riešenie pre domácnosti a domácnosti. Zabezpečenie digitálnych dát z PC, MAC, iPhone /iPadu Android. Prevziať teraz!
CloudFileSync je softvérové riešenie na synchronizáciu a zdieľanie súborov, ktoré umožňuje podnikom vybrať si, kde sú uložené ich dáta, a zároveň zabezpečiť viditeľnosť a kontrolu nad tým, kto pristupuje a zdieľa údaje o spoločnosti.
Zoho Docs je jednoduchý a bezpečný systém správy dokumentov, ktorý vám umožňuje vytvárať, zdieľať a spolupracovať na dokumentoch v rámci vašej organizácie alebo s externými partnermi, klientmi a zákazníkmi.
Zálohujte, prístup a zdieľajte všetky digitálne informácie kedykoľvek a kdekoľvek. Zabezpečené úložisko, automatické zálohovanie, prístup, zdieľanie súborov, online server, virtuálna pracovná skupina, webový album, zálohovanie mobilného telefónu.
Systém Ultimate Enterprise pre správu súborov. Vytvorili sme produkt, ktorý pomôže zamestnancom spravovať súbory ľahko a bezpečne.
Systém open source a systém riadenia projektov s vynikajúcou správou dokumentov.
- Prihlásiť sa pre odoslanie komentárov