Nuvro je robustný online nástroj na riadenie projektov, ktorý pomáha efektívnejšie spravovať tím. Vytvoril Nuvro

Čo Nuvro Do? Nuvro je online nástroj pre riadenie projektov, ktorý pomáha efektívnejšie riadiť projekty a tímy. Nuvro pomáha online firmám získať kontrolu nad všetkými projektmi, úlohami, dokumentmi, členmi tímu, úrovňou pracovnej záťaže a vnútornou komunikáciou.

Aký problém rieši spoločnosť Nuvro? Nuvro vytvoril novú voľbu pre ľudí, ktorí potrebujú pre svoje podnikanie bohatý nástroj na správu funkcií, ale nemusia nevyhnutne potrebovať všetky možné funkcie a komplikácie, ktoré môžu vytvoriť. Nuvro rieši problém, že musí platiť vysoké ceny za používanie pokročilých funkcií. Viac informácií »

Kto je Nuvro For? Nuvro je ideálny pre malé firmy, ktoré pracujú on-line, ktorí hľadajú niečo robustnejšie ako základné bezplatné nástroje, ale nie sú pripravené na podnikové platformy.

Čo robí Nuvro odlišným? Nuvro okrem manažmentu projektov ponúka tímový manažment. Manažéri môžu vidieť všetko, čo členovia tímu pracujú, pracujú, budú pracovať, súčasné pracovné zaťaženie, súčasný výkon a výkonnosť v priebehu času.

Alternatívy k Nuvro pre Windows, Linux, Android, Iphone a podobne. Filtrovanie podľa licencie a prezri len free alebo open source alternatívne programy. Tento zoznam obsahuje 16 programov podobných ako Nuvro.
Alternatives: 
Spravujte svoje projekty od začiatku až do konca s Wrike. Vytvoril Wrike

Koncové riešenie od spoločnosti Wrike prináša vaše projekty od počiatočnej požiadavky až po sledovanie priebehu práce a vykazovanie výsledkov. S Wrike budete môcť vytvárať a delegovať úlohy, sledovať termíny, vizualizovať svoje plány v Ganttovom grafe a zdieľať prehľady.

Web
Android
iPhone
iPad
Nekonečne flexibilný. Neuveriteľne jednoduché použitie. Veľké mobilné aplikácie. Je to zadarmo. Trello sleduje všetko, od veľkého obrazu až po drobné detaily.
Zoznam úloh, pripomenutia, upozornenia Vytvoril 6 Wunderkinder GmbH

Wunderlist pomáha miliónom ľudí na celom svete zachytiť svoje nápady, čo robiť a miesta, ktoré je treba vidieť.

Mac
Windows
Web
Android
iPhone
Blackberry
Chrome OS
Windows S
...
Android Tablet
Windows Phone
iPad
Vivaldi Browser
Chrome
Android Wear
Kindle Fire
Yandex.Browser
Open Source, plnohodnotná platforma pre riadenie projektov pre začínajúcich a agilných vývojárov a ... Vytvoril Taiga Agile, LLC

Taiga je plnohodnotná platforma na riadenie projektov pre začínajúcich a agilných vývojárov & amp; dizajnérov, ktorí chcú jednoduchý, krásny nástroj, ktorý robí prácu skutočne príjemnou.

Web
BSD
Self-Hosted
Django
AngularJS
Cloudron
Asana je najjednoduchší spôsob, ako tímy sledovať svoju prácu, aby mohli získať výsledky.

Asana je webová a mobilná aplikácia na správu spolupráce, ktorá presahuje rámec bežného softvéru pre spoluprácu tým, že umožňuje tímom sledovať všetko, na čom pracujú.

Web
Android
iPhone
Zoznam-robiť softvér s nekonečnými úrovňami odsadenia, čo vám flexibilitu nekonečné ... Vytvoril WorkFlowy, Inc

Workflowy vám umožní organizovať váš mozog do ľahko ovládateľných zoznamov. Funguje tiež ako jednobarevný outliner s inline poznámkami. Ponúka jednorazové zdvíhanie (priblíženie do vetiev). Online verzia sa synchronizuje s mobilnými aplikáciami.

Web
Android
iPhone
Android Tablet
iPad

Wekan, predtým LibreBoard, je open-source a spolupracujúca aplikácia pre kanbanové tabule typu Trello.

Web
Self-Hosted
Sandstorm.io
Cloudron

Spoločnosť JIRA, ktorá je dôveryhodná 11 000 podnikmi, je vedúcim nástrojom na sledovanie chýb, sledovanie problémov a riadenie projektov.

Web
Self-Hosted
Spravujte svoje projekty od začiatku až do konca s Wrike. Vytvoril Wrike

Koncové riešenie od spoločnosti Wrike prináša vaše projekty od počiatočnej požiadavky až po sledovanie priebehu práce a vykazovanie výsledkov. S Wrike budete môcť vytvárať a delegovať úlohy, sledovať termíny, vizualizovať svoje plány v Ganttovom grafe a zdieľať prehľady.

Web
Android
iPhone
iPad

Kanboard je jednoduchý vizuálny panel úloh software.Kanboard je bezplatný a open source softvér pre riadenie projektov Kanban. Počet funkcií je dobrovoľne obmedzený. - Vizualizujte svoju prácu - Obmedzte svoju prácu tak, aby sa sústredila na váš cieľ.

Web
Self-Hosted
Cloudron
do zoznamu aplikácií, ktoré sa integrujú do služby Gmail a Kalendár Google Vytvorené spoločnosťou Google

Vykonajte viac práce s mobilnou aplikáciou Google Tasks. Spravujte, zachytávajte a upravujte svoje úlohy odkiaľkoľvek a kedykoľvek s to-dos, ktoré sa synchronizujú vo všetkých vašich zariadeniach. Integrácia so službou Gmail a Kalendár Google vám pomôže vykonať úlohy rýchlejšie.

Web
Android
iPhone
Chrome OS
Gmail
Aplikácia pre správu úloh Vytvorené spoločnosťou Potix Corporation

Quire je nástroj na správu úloh, ktorý umožňuje spoluprácu v stromovej štruktúre v jednoduchom a užívateľsky príjemnom používateľskom rozhraní. Teraz podporuje Kanban.

Web
Android
iPhone
Android Tablet
iPad
Chrome
Farebné & amp; výkonná aplikácia na vytváranie poznámok pre systém Windows & amp; Telefónov. Vytvoril Conceptworld Corporation

Urobte si rýchle poznámky o Post-It (r) ako poznámkach na ploche Windows, prilepte tieto poznámky na webové stránky, dokumenty a programy. zložky. Nastaviť alarm upozornenia na každú poznámku. Aby ste sa vyhli neporiadku na pracovnej ploche, môžete usporiadať tieto poznámky v priečinkoch.

Windows
Web
Android
iPhone
Android Tablet
iPad
Projektový manažment & amp; Tímový komunikačný softvér Vytvoril Basecamp

Basecamp je webový nástroj na spoluprácu na projektoch, ktorý umožňuje skupinám ľudí zdieľať súbory, spĺňať termíny, zadávať úlohy a centralizovať spätnú väzbu.

Mac
Windows
Web
Android
iPhone
iPad

OpenProject je open source softvér pre riadenie projektov so širokou škálou funkcií a pluginov a aktívnou medzinárodnou komunitou.

Web
Self-Hosted
Ruby
Cloudron