Sledujte svoje údaje počas celého svojho životného cyklu. Vytvoril Axonic Informationssysteme GmbH

Zenkit je platforma SaaS pre riadenie projektov, budovanie databáz a ďalšie. Sledujte svoje údaje počas celého svojho životného cyklu, od plynulého brainstormingu a výskumu až po štruktúrovaný systém pre spoluprácu. Zenkit je flexibilný pracovný priestor, pomocou ktorého môžete organizovať čokoľvek.

Zenkit vám umožňuje prezerať a manipulovať s údajmi vo viacerých intuitívnych spôsoboch, aby ste získali hlbší prehľad o svojich projektoch. Začnite s jednoduchým zoznamom alebo radou Kanban, aby ste naplánovali svoj proces, alebo prepnite na tabuľku a zadajte ďalšie údaje a zobrazte analýzy. Použite ho na vytvorenie vlastného CRM, automatizovaného reportovacieho systému alebo finančného plánovača, alebo jednoducho uložte svoje recepty a naplánujte si dovolenku. Zdieľajte svoje pracovné priestory a prideľujte úlohy svojim priateľom a kolegom a kedykoľvek si môžete prezerať čo najviac údajov. Zenkit vám pomáha intuitívne sa zamerať na to, čo je dôležité .... Viac informácií »

Hyper-flexibilné a prispôsobiteľné, Zenkit je relačná databáza, ktorú môže ktokoľvek použiť a pochopiť. Je to domov pre vaše údaje, vaše projekty a vaše podnikanie, bez ohľadu na to, aké veľké alebo malé, jednoduché alebo zložité. Použite Zenkit na kultiváciu vašich údajov a na podporu vašich projektov.

Alternatívy k Zenkit pre Windows, Linux, Android, Iphone a podobne. Filtrovanie podľa licencie a prezri len free alebo open source alternatívne programy. Tento zoznam obsahuje 16 programov podobných ako Zenkit.
Alternatives: 
Spravujte svoje projekty od začiatku až do konca s Wrike. Vytvoril Wrike

Koncové riešenie od spoločnosti Wrike prináša vaše projekty od počiatočnej požiadavky až po sledovanie priebehu práce a vykazovanie výsledkov. S Wrike budete môcť vytvárať a delegovať úlohy, sledovať termíny, vizualizovať svoje plány v Ganttovom grafe a zdieľať prehľady.

Web
Android
iPhone
iPad
Nekonečne flexibilný. Neuveriteľne jednoduché použitie. Veľké mobilné aplikácie. Je to zadarmo. Trello sleduje všetko, od veľkého obrazu až po drobné detaily.
Open Source, plnohodnotná platforma pre riadenie projektov pre začínajúcich a agilných vývojárov a ... Vytvoril Taiga Agile, LLC

Taiga je plnohodnotná platforma na riadenie projektov pre začínajúcich a agilných vývojárov & amp; dizajnérov, ktorí chcú jednoduchý, krásny nástroj, ktorý robí prácu skutočne príjemnou.

Web
BSD
Self-Hosted
Django
AngularJS
Cloudron
Asana je najjednoduchší spôsob, ako tímy sledovať svoju prácu, aby mohli získať výsledky.

Asana je webová a mobilná aplikácia na správu spolupráce, ktorá presahuje rámec bežného softvéru pre spoluprácu tým, že umožňuje tímom sledovať všetko, na čom pracujú.

Web
Android
iPhone
Open Source, plnohodnotná platforma pre riadenie projektov pre začínajúcich a agilných vývojárov a ... Vytvoril Taiga Agile, LLC

Taiga je plnohodnotná platforma na riadenie projektov pre začínajúcich a agilných vývojárov & amp; dizajnérov, ktorí chcú jednoduchý, krásny nástroj, ktorý robí prácu skutočne príjemnou.

Web
BSD
Self-Hosted
Django
AngularJS
Cloudron
Zoznam-robiť softvér s nekonečnými úrovňami odsadenia, čo vám flexibilitu nekonečné ... Vytvoril WorkFlowy, Inc

Workflowy vám umožní organizovať váš mozog do ľahko ovládateľných zoznamov. Funguje tiež ako jednobarevný outliner s inline poznámkami. Ponúka jednorazové zdvíhanie (priblíženie do vetiev). Online verzia sa synchronizuje s mobilnými aplikáciami.

Web
Android
iPhone
Android Tablet
iPad

Wekan, predtým LibreBoard, je open-source a spolupracujúca aplikácia pre kanbanové tabule typu Trello.

Web
Self-Hosted
Sandstorm.io
Cloudron

Spoločnosť JIRA, ktorá je dôveryhodná 11 000 podnikmi, je vedúcim nástrojom na sledovanie chýb, sledovanie problémov a riadenie projektov.

Web
Self-Hosted
Spravujte svoje projekty od začiatku až do konca s Wrike. Vytvoril Wrike

Koncové riešenie od spoločnosti Wrike prináša vaše projekty od počiatočnej požiadavky až po sledovanie priebehu práce a vykazovanie výsledkov. S Wrike budete môcť vytvárať a delegovať úlohy, sledovať termíny, vizualizovať svoje plány v Ganttovom grafe a zdieľať prehľady.

Web
Android
iPhone
iPad

Kanboard je jednoduchý vizuálny panel úloh software.Kanboard je bezplatný a open source softvér pre riadenie projektov Kanban. Počet funkcií je dobrovoľne obmedzený. - Vizualizujte svoju prácu - Obmedzte svoju prácu tak, aby sa sústredila na váš cieľ.

Web
Self-Hosted
Cloudron

S touto funkciou nabitou aplikáciou môžete vykonávať svoje úlohy kdekoľvek.

Mac
Windows
Linux
Web
Android
iPhone
Android Tablet
iPad
...
Blackberry 10
do zoznamu aplikácií, ktoré sa integrujú do služby Gmail a Kalendár Google Vytvorené spoločnosťou Google

Vykonajte viac práce s mobilnou aplikáciou Google Tasks. Spravujte, zachytávajte a upravujte svoje úlohy odkiaľkoľvek a kedykoľvek s to-dos, ktoré sa synchronizujú vo všetkých vašich zariadeniach. Integrácia so službou Gmail a Kalendár Google vám pomôže vykonať úlohy rýchlejšie.

Web
Android
iPhone
Chrome OS
Gmail
Aplikácia pre správu úloh Vytvorené spoločnosťou Potix Corporation

Quire je nástroj na správu úloh, ktorý umožňuje spoluprácu v stromovej štruktúre v jednoduchom a užívateľsky príjemnom používateľskom rozhraní. Teraz podporuje Kanban.

Web
Android
iPhone
Android Tablet
iPad
Chrome
Farebné & amp; výkonná aplikácia na vytváranie poznámok pre systém Windows & amp; Telefónov. Vytvoril Conceptworld Corporation

Urobte si rýchle poznámky o Post-It (r) ako poznámkach na ploche Windows, prilepte tieto poznámky na webové stránky, dokumenty a programy. zložky. Nastaviť alarm upozornenia na každú poznámku. Aby ste sa vyhli neporiadku na pracovnej ploche, môžete usporiadať tieto poznámky v priečinkoch.

Windows
Web
Android
iPhone
Android Tablet
iPad
Projektový manažment & amp; Tímový komunikačný softvér Vytvoril Basecamp

Basecamp je webový nástroj na spoluprácu na projektoch, ktorý umožňuje skupinám ľudí zdieľať súbory, spĺňať termíny, zadávať úlohy a centralizovať spätnú väzbu.

Mac
Windows
Web
Android
iPhone
iPad
Hodnotenia: 

Páči sa mi dizajn a štruktúra programu. Je to intuitívne a môžete ľahko zmeniť zobrazenie obsahu (tabuľka, kanban, mapa myšlienok, ...).

[Upravil janniknefferdorf, jún 03]

Veľmi sa mi páči, aké ľahké je nastaviť množstvo informácií, ktoré chcete kedykoľvek zobraziť. Vďaka tomu je super čistý a super hlboký zároveň. Ohromujúca.

Dizajn je veľmi jednoduchý a intuitívny. Existujú funkcie, ako sú mapy mysle a úžasné tabule Kanban.

Zenkit má skvelý dizajn. Je to naozaj ľahké nájsť všetky skvelé funkcie.

Páči sa mi prispôsobiteľné panely Kanban

Veľmi sa mi páči možnosť krížového porovnávania položiek medzi kolekciami

Podpora je naozaj úžasná. Napísal som lístok do hodiny, kedy som mal priateľskú a užitočnú odpoveď. Dostal som dojem, že sú orientovaní na zákazníka, pretože žiadam o niektoré funkcie a priateľský pomocník mi dal dlhú odpoveď, ako môžem tieto funkcie znovu vytvoriť až do ich implementácie (pretože niektoré z nich už boli na mape). A pridala jednu z mojich funkcií do plánu. Dúfam, že Zenkit bude divoký s funkciami!

Najlepší tím podpory! Našli sme chybu a tím ju opravil za pár hodín.

Lepšie ako Trello so všetkými funkciami služby Trello

Spočiatku som si myslel, že to vyzeralo trochu jednoduchšie, ale po použití na chvíľu som bol naozaj prekvapený silou funkcií. Začal som ho používať na usporiadanie takmer všetkého, ale naozaj ...
Páči sa mi dizajn a štruktúra programu. Je to intuitívne a môžete ľahko zmeniť zobrazenie obsahu (tabuľka, kanban, mapa mysle, ...). [Upravil janniknefferdorf, 3. jún]